页面

2013年6月2日星期日

Suki Low - Berdiri

Selepas mendengar lagu ini: Berdiri yang dipersembahkan oleh Suki Low (One in A Million), terasa api di hati membara.

Lirik:
Bagaikan bangun dari igauan
Derita dulu kutinggalkan
Tiada tangis hanya senyuman
Cerita baru kumulakan
Dulu tak pernah kupercaya
Aku insan yang istimewa
Satu di antara berjuta dan kini lihatlah
Berdiri, aku di sini
Takkan tewas
Takkan ku menyerah diri
Selagi hasrat di hati
Belum tercapai ku takkan berhenti
Dapatkah engkau merasa
Hangatnya semangatku bagai bercahaya
Berdiri, aku di sini
Melangkah menuju gemilang pasti
Menuju gemilang pasti yeah

Masih lagi terdengar suara
Mereka mencemah dan tertawa
Meruntuhkan segala keyakinan
Namun ku tetap bertahan
Masih segar di dalam ingatan
Jalan yang penuh kepahitan
Aku harungi dnegan redah dan kini lihatlah
Berdiri, aku di sini
Takkan tewas
Takkan ku menyerah diri
Selagi hasrat di hati
Belum tercapai ku takkan berhenti
Dapatkah engkau merasa
Hangatnya semangatku bagai bercahaya
Berdiri, aku di sini
Melangkah menuju gemilang pasti
Tapi semua ini
Takkan kumiliki
Tanpamu di sisiku memberikan kasihmu selalu yeah
Berdiri, aku di sini
Takkan tewas
Takkan ku menyerah diri
Selagi hasrat di hati
Belum tercapai ku takkan berhenti
Dapatkah engkau merasa
Hangatnya semangatku bagai bercahaya
Berdiri, aku di sini
Melangkah menuju gemilang pasti
Berdiri, aku di sini
Takkan tewas
Takkan ku menyerah diri

没有评论:

发表评论